piątek, 2 stycznia 2015

My little wishlist

Na wstępie zapodaję USUK~
Hallo, parapety moje~
Najsampierw: Szczęśliwego Nowego Roku~!
Ponownie postanowiłam prowadzić coś takiego jak blog, tym razem jednak postaram się przyłożyć do tego. Ale nie obiecuję, że posty będą często. Wiadomo, rzeczy pisane na szybko zazwyczaj są do bani.
Mam nadzieję, że moje wypociny kogokolwiek zainteresują. 
Und... Kliknijcie ten przycisk na dole. Tak, ten. O, ten.



Brawo, kliknęliście. W nagrodę dam wam worek niczego. Em, anyway...
W dzisiejszym poście mam przyjemność zaprezentować wam moją osobistą listę życzeń. Dobrze wiem, że wiele z tego tak naprawdę się nie spełni, ale pomarzyć zawsze można, czyż nie?
No to co będę przedłużać? Zaczynamy!

1. Zdolności magiczne

O taaak, posiadanie zdolności magicznych... To jest to. Szkoda jedynie, że takie rzeczy spełniają się zazwyczaj w wyobraźni albo snach. Czasem fajnie by było poczytać komuś w myślach, widzieć czyjeś sny, latać, przemieniać rzeczy... Cx

2. Mieszkanie w Niemczech
rzal
Ostatnio mam mocną fazę na krainę szwabami płynącą Niemcy. Mieszkanie w tym kraju, a zwłaszcza w Berlinie... Ach, na razie mogę tylko o tym pomarzyć. Jednak kto wie, może moje marzenie kiedyś się ziści? Nigdy nic nie wiadomo.

3. Własny laptop
cokolwiek
Takie cacko to niezwykle przydatna rzecz. Mogłabym trzymać na nim różne arty z yaoi, mieć własną tapetę (a nie narzuconą przez kogoś)... Eeee... Chwila, co.

4. W wuj mang

A który mangozjeb by tego nie chciał?

5. Aparat fotograficzny
codzienność

Niestety, obecnie nie mam co liczyć na nowy aparat. Pewien incydent z przeszłości to sprawił, thh... Ja już mam dość zdjęć robionych mikrofalówką, lodówką i schabowym TT_TT

6. Mniej więcej 10 kotów

Ano, koty rzycię. Gdy już zamieszkam w Berlinie, kupię sobie koty. Obecnie mam jednego, fakt. Ale no, jak tu się nie oprzeć tym mruczącym paskudom kiciom? <3

7. Miecz

Kto się tego spodziewał? No kto? Nikt? Och, jaka szkoda.
Szczerze, po długiej chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że taki miecz by mi się naprawdę przydał. Coby kogoś o głowę skrócić Cx

8. Mundur (najlepiej niemiecki)

Owszem, jestem dziewczyną i tak dalej... Ale kto dziewczynie mundur zabroni nosić? Nikt. Właśnie.
I ja takowy chcę. O.

9. Niemcy (APH) przywiązany do krzesła XD


Oto jedno z najmniej realnych i najbardziej wymyślnych marzeń. Tak, uwielbiam Doitsu. Mówcie, co chcecie. :u

10. Roczny zapas herbaty
Co prawda to marzenie na chwilę obecną jest możliwe do zrealizowania. Jednak jak dotąd nigdy się ono nie spełniło, rzal.

I w sumie moja lista na tym się kończy. Plus przyzwyczajcie się do tego, że w postach będą się pojawiały moje obrazki zamiast tych z neta. Nie zawsze, ale jednak. Trzeba trochę bloga urozmaicić, a co.

Trzymajcie się~~

38 komentarzy:

  1. Widzę, że część rzeczy jest z mojej listy~
    Btw, mi też by się mundur i miecz przydały. Mundur pruski, a miecz świetlny najlepiej ^,-,^

    Ale jak będziemy kiedyś razem mieszkać i będziesz miała 10 kotów, to ja ci nie mogę obiecać, że one wszystkie z życiem ujdą XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co zrobisz, że chcemy podobnych rzeczy?
      A miecz to to ja chcę podobny do tych, które z AT są~

      O kurna XD

      Usuń
    2. No w sumie miecz z AT zły by nie był :v

      Co kurnujesz? Ja sobie owczarka niemieckiego kupię, ot co XD

      Usuń
    3. Owczarek to wszystkie koty mi zje ;_;

      Usuń
    4. Oke *odlatuje na latającym dywanie, którego wcale a wcale nikomu nie zajumała, to tylko plotki są*

      Usuń
    5. No ale ej, to żart był, nie idź sobie ;_;

      Usuń
    6. *wraca w zajebisty stylu* Ktoś mnie wzywał? B)))))

      Usuń
    7. Czego chcesz, smukła dziewojo? B))))) (Mam bekę ze swoich tekstów XDDDD)

      Usuń
    8. Gdzie ty tu widzisz smukłą dziewoję? Jestem tu tylko ja. (XD)

      Usuń
    9. Ups. Okulary mi się zasyfiły XD *czyści okulary domestosem*

      Usuń
    10. Nie okłamuj się, nie jesteś Shinigami.

      Usuń
    11. A TY NIE JESTEŚ TELETUBISIEM! BOLI? XD

      Usuń
    12. Soł dont mejk mi ter yt ap
      Ju noł aj dont giw a fak
      But aj ejnt hir tu szejk fings ap
      But aj gat maj hend on maj gan

      Usuń
    13. Been around the world, don't speak the language
      But your booty don't need explaining
      All I really need to understand is
      When
      You
      Talk dirty to me
      *le dzikie densy z trąbką*

      Usuń
    14. Jak bardzo nam odpierdala w skali od 1 do "śpiewaj teksty przypadkowych piosenek i graj na gejowskiej (tak, gejowskiej, bo ma romans z tubą) trąbce"? XDDDDD

      Usuń
    15. Swoją drogą. Nieskończoność jak okulary wygląda.

      Usuń
    16. OKULARY SHINIGAMI
      SHINIGAMI TO SENS ŚWIATA

      Usuń
    17. WCALE NIE, BO TO BRWI ARTHURA SĄ SENSEM ŻYCIA, KAPCIU >C

      Usuń
    18. ALE SHINIGAMI TO TO SAMO, CO BRWI ARTHURA I LICZBA 42, CZYLI ODPOWIEDŹ NA WIELKIE PYTANIE O ŻYCIE, WSZECHŚWIAT I CAŁĄ RESZTĘ! WRESZCIE TO SOBIE UŚWIADOMIŁAM! JESTEM GENIUSZEM KURNA!

      Usuń
    19. Dać ci za to Nobla?

      Usuń
    20. *jeb z lewego sierpowego + rzuca wór kartofli na łeb* Nie musisz dziękować ^^

      Usuń
    21. Auć, to nie był order uśmiechu >C

      Usuń
    22. Jak się uśmiechniesz, to będzie. ^^

      Usuń
    23. Braciszku, no weź ;-; *magią przywraca ją do normalnego stanu* Wróć.

      Usuń
    24. Nie to nie. Trudno.

      Usuń
  2. KC wasze rozmowy <3

    A ja bym chciała Francisa przywiązanego do krzesła, a tuż obok Włochy. Hehehe.
    Btw., fajne rysunki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty sadystko, chcesz przywiązać Iciusia do krzesła? ;----; (XD)
      Und danke~

      Usuń
  3. http://our-young-equestria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń